محل تبلیغات شما

 

 موضوع: آموزش مخلوط همگن و ناهمگن

هدف: دانش آموزان در پایان بتوانند تفاوت انواع مواد به خصوص همگن و ناهمگن را شناسایی کنند.

وسایل مورد نیاز: دو بشر، خاک باغچه، نمک خوراکی، قاشق

روش کار: از یکی از دانش آموزان خواسته می شود تا به همراه معلم در دو بشر جداگانه و شماره گذاری شده به نام های الف و ب خاک باغچه و نمک بریزد و هم بزند. به هرگروه بشرهای الف و ب داده می شود تا مشاهده و بررسی کنند و به روش علمی با توجه به تعریف مخلوط های همگن و ناهمگن تفاوت هریک را متوجه شوند.

نتیجه: در مخلوط های همگن اجزای سازنده به صورت یکنواخت پراکنده اند در حالی که در مخلوط های ناهمگن اجزای سازنده غیریکنواخت می باشد.

((دانش آموزان عزیز می تونید داخل خونه این آزمایش رو با مواد مختلف بی خطر امتحان کنید و نتیجه رو به کلاس گزارش بدید)).

چرخه ی کربن و نیتروژن

محتوی الکترونیکی (پاورپوینت)

اسید و باز وشناساگرها

همگن ,مخلوط ,های ,ناهمگن ,دانش ,آموزان ,همگن و ,و ناهمگن ,مخلوط های ,دانش آموزان ,شود تا

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دزدگیر سیماران